fredag 27 januari 2012

Jag jobbar hemifrån idag...





Härligt med dagar när man kan vara effektiv hemifrån, och jobba på utan att behöva lämna sin skyddade vrå. Hur tusan ska jag nånsin kunna jobba med nått annat, trots att mina dagar i den här branschen är hårt räknade... Förskola tänker jag ofta. Det är nog min grej. Fast vad händer då med den där koppen kaffe jag just nu sipprar i mig tillsammans med vackra Carla Bruni i bakgrunden??Livskris kallas det visst. Den som sakta kommer krypandes mot mig just nu... Äh vad tusan!


Vet ni vad? Kursen för föräldralediga på Folkuniversitetet är FULL!!! Men vi pratar nu om att lägga in fler. Både på kvällar, för icke föräldralediga, och någon till på dagen för de som vill kunna ta med sig sina barn. Så mejla den här tjejen: Carola Persson, carola.persson@folkuniversitetet.se 
om ni är intresserade. Fort som bara den.


Kakan är inte till mig själv. Eller den gravida. Tro det eller ej! Den är till det andra söta gänget som jag ska träffa snart. Mitt andra jobb. Där man ju faktiskt kan dricka kaffe, fika OCH lyssna på helt fantastisk musik medans man jobbar! Tjoho!!

Inga kommentarer: